zondag 10 januari 2016

Hollen of stilstaan

Het was weer een heerlijk rustige zondag. Na een uitgebreid ontbijt en spelen in pyjama's ging manlief zijn eerste ronde van het nieuwe jaar hardlopen. Al eerder deed hij mee aan verschillende marathons. De afgelopen tijd kwam het er helaas niet vaak van. Wij besloten met hem mee te fietsen. Het was soms nog best lastig lopen met onze oudste boef erbij. De bruggen over het kanaal waren een hele klim voor haar. Het werd een goede intervaltraining, want de heuvels af moesten natuurlijk geracet worden.


Ons kleinste boefje zat bij mij voor op de fiets. Het liefst wilde ze zelf sturen en probeerde ze mijn handen van het stuur te manoeuvreren. Wanneer ik dochterlief aanmoedigde op de brug riep ze steeds: "go, go, go".


Zoonlief zat in de fietsstoel achterop. Hij vond het even interessant en wilde vooral van zijn vader en zus winnen. Wanneer dochterlief versnelde, zei hij steeds: "Ze gaat er vandoor". Uiteindelijk gaf hij het op en voelde ik zijn hoofd in mijn rug prikken. Hij besloot een dutje te doen.













Geen opmerkingen:

Een reactie posten