vrijdag 17 juli 2015

Vakantie.

De laatste schoolweek is altijd bijzonder druk en hectisch. Door het overlijden van een geliefde collega was deze laatste week heftig.
In de laatste schoolweek werden de schriften uitgedeeld en maakten we kennis met de leerlingen van volgend schooljaar. Vorig jaar maakte ik de overstap van kleuters naar groep 3 en dit is me uitstekend bevallen. Ook volgend jaar zal ik een club kinderen helpen bij het leren lezen, schrijven en rekenen. Heel bijzonder om dit proces te mogen begeleiden.


Niet alleen voor mij was de laatste schoolweek hectisch. Ook de boefjes sloten hun schooljaar af, dus kregen we materialen mee naar huis om eens een sopje te geven. Ik ontfermde me over honderden kralen en spijkerplankjes.



Ik werd enorm verwend door mijn lieve leerlingen en ook de boefjes maakten presentjes voor hun juffies (met hulp van hun moeder ;) 


Het werden droppotten, omdat het schooljaar d'rop zit.
Nu gaan we genieten van de zomervakantie en gaan we mooie herinneringen maken, omdat deze week maar weer eens is gebleken dat je elke dag moet plukken.










Geen opmerkingen:

Een reactie posten