woensdag 16 december 2015

Kerstviering

De eerste kerstviering van een reeks van vier zit er op. Dochterlief had vanavond haar eerste kerstfeestje op school. Manlief en oudste boef oefenden de afgelopen weken tussen de sinterklaasliedjes het kerstrepertoire. Vanavond zat dochterlief in het kerstkoor op school. Van iedere klas werden er twee leerlingen uitgekozen om hieraan deel te nemen. Het Teutenkoor van Bergeijk was erg niets bij ;) Manlief begeleidde het koor op de gitaar.

 
Zo grappig dat ze dit leuk vindt om te doen. Haar opa zingt nog steeds in een koor, haar papa zingt in een koortje en ook mijn zusjes en ik zongen jarenlang bij het kerkkoor.
Vanmiddag lag er voor mij nog een taak. Morgenochtend heeft dochterlief ook nog een kerstontbijt en het is de bedoeling dat iedere ouder wat lekkers hiervoor verzorgt. Ik bakte vanmiddag gingerbreadcookies (met dank aan een pak van de supermarkt, waar je niet zo heel veel bij hoefde te doen).
 

 
Het viel echter niet mee om ze te maken. Halverwege mijn bakkunsten had het kleinste boefje er genoeg van en ze wilde de hele tijd door me gedragen worden. Uiteindelijk is het me gelukt om de koekjes af te krijgen met dit uitzicht.
 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten