donderdag 19 februari 2015

Haak maar aan

Met mijn lieve collega bezocht ik vandaag het nieuwe inspiratiecentrum van Wolplein. Dit is een centrum waar een heleboel bollen wol te bewonderen zijn. Met een heleboel nieuwe ideeën gingen we weer naar huis. Ik mis echter één product..... tijd. De tijd om al dit moois te maken.


Mijn haaknaalden hebben niet stilgestaan de afgelopen tijd, maar ze zijn ook niet op volle toeren aan het draaien geweest. Naast kraamcadeautjes, zoals een slinger (helaas geen foto's van gemaakt) maakte ik voor het allerliefste koekiemonstertje dat ik ken zijn eigen koekpotje.


Na het sinterklaaspoppetje, dat op een eerder blogbericht stond, ben ik begonnen aan figuren voor een kerststal. Helaas werd ik voor de kerstvakantie geveld door een griep en bleef Maria vrijgezel. Volgend jaar help ik haar aan een man en kind.


Tot vier keer toe ben ik begonnen aan een project met nieuw acrylgaren. Het blijkt niet mijn favoriete garen te zijn. In het inspiratiecentrum zag ik wel degelijk mooie dingen van dit materiaal tot stand komen. Ik ga toch nog maar eens een vijfde poging wagen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten