maandag 11 juli 2016

Ik ben compleet

Er zijn al verschillende blogs, die hierover hebben geschreven. Ook zijn er veel Facebookvragen voorbij gekomen de afgelopen weken. Het gaat om de Dinoplaatjes van Freek Vonk en de welbekende supermarktketen. Gisteren kreeg dochterlief de laatste plaatjes en ze riep hard door het huis: 'Ik ben compleet'. Toch altijd fijn om te horen :)
De afgelopen weken werd er druk gespaard en geruild. Dochterlief wist precies uit haar hoofd welke van de 160 kaartjes ze nog niet had.

Niet alleen de kinderen waren er druk mee in de weer. Tijdens het etentje ter gelegenheid van de verjaardag van (o)pa kwamen alle kaarten en boeken op tafel. Mijn zussen en ik waren druk alle dubbele aan het uitwisselen. Zelfs in de zussen-appgroep werden nummers bij elkaar gezocht.
Nu had de supermarktketen er nog een extra dimensie aan toegevoegd via een speciale app en een virtuele bril. Door de plaatjes te scannen kreeg je van Freek veel informatie over de Dino's en kon je ze via je telefoon of Ipad tot leven wekken.


Onze oudste boef vond dit een geweldige uitvinding. Zoonlief vond die bril maar wat spannend. De dino's die rondliepen door het huis (via de app) vond hij wel heel vreemd: 'Hij loopt naar mijn speelgoed, snel pak hem! Anders valt hij'. Ons kleinste boefje wilde er niets van weten. Heel af en toe wist ze een verzamelboek te confiskeren van haar zus of broer en bladerde er doorheen om hem vervolgens toch maar snel weer op de bank of tafel te leggen.
We vragen ons af hoe Freek en de supermarkt dit weer gaan overtreffen.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten