zaterdag 27 juni 2015

Ik fiets!!

Sinds deze week heeft ze de smaak te pakken. Dochterlief fietst zonder zijwielen. Het heeft even geduurd voor ze genoeg vertrouwen had. Stiekem kon ze het al wel. We hadden een stang aan haar fiets om ze met het fietsen te helpen, maar al snel konden we deze loslaten zonder dat ze het zelf in de gaten had.


Vandaag fietsten we samen naar de speeltuin in de buurt. Verbaasd over haar eigen fietskunsten riep ze herhaaldelijk: 'Ik fiets, ik fiets'. Op mijn advies trok ze een legging aan voor het geval ze de bocht iets te scherp zou nemen of ze niet op tijd kon remmen. Ze trok hem uiteindelijk aan, maar het was volgens haar geen goed idee. In een legging kan een gat komen, dat moeilijk te maken is en haar huid wordt vanzelf toch wel weer beter. Ik hoop dat ze snel gelijk krijgt, want het fietsen begon deze week met vallen en opstaan. De gevolgen zijn hiervan nog zichtbaar.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten