vrijdag 16 januari 2015

Wat een feest


Deze week vierden we mijn 36ste verjaardag. Bij een verjaardag hoort natuurlijk taart. We maakten een stroopwafelcake en voegden zelf nog wat ingrediƫnten toe. Dochterlief gaf de cake een finishing touch. De taart werd versierd met vlaggetjes en wel heel veel, omdat ik al heel oud werd (dank je wel dochterlief voor dit mooie compliment) Wat werd ik ook dit jaar enorm verwend. Het allermooiste cadeau kwam van ons kleinste boefje, die haar allereerste kunstwerk op het kinderdagverblijf maakte.


En ook interessante boeken waar ik me de komende tijd in kan verdiepen. Zo leuk, dat ons blog ook daadwerkelijk gelezen wordt en wat een lieve reacties van iedereen. Met deze boeken kan ik de komende tijd hopelijk nog meer boeven bloggen.


Vandaag kwam de postbode met een enorm pakket. De hele week hadden manlief en de boefjes een geheim. Helemaal geheim bleef het niet, aangezien dochterlief niet graag geheimen voor haar moeder heeft. Aan de muur hing al vier jaar een grote foto van haar. Ik kreeg verschillende toespelingen naar het cadeau:"Het is net zoiets als het vierkant aan de muur, maar dan anders". Bij het openen van het pakket bleek er (totaal onverwacht :) een prachtige uitvergrote foto van de boefjes in te zitten. Wat een trots om deze nu in de kamer te kunnen hangen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten