zondag 11 augustus 2013

Laatste vakantiedag

En toen was de zomervakantie bijna afgelopen....
Op deze laatste dag bakte ik samen met dochterlief mierzoete Assepoestercakejes.

 
Voor we naar Frankrijk vertrokken, werd er geïnvesteerd in een nieuwe naaimachine. Na 5 jaar trouwe dienst hield mijn oude vertrouwde naaimachine ermee op. Bij terugkomst ging ik direct aan de slag. Het is nog even wennen, maar de eerste projecten zijn klaar.
Morgen starten neefje en nichtje in groep 3. Ik maakte een etui (naar de tutorial op het blog van noodlehead) Het was wel even rekenen met inches (en rekenen was niet mijn sterkste vak op school). De etui van nichtje is dan ook wat groter uitgevallen, dan de bedoeling was. Nu passen er over een paar jaar ook een haarborstel, make-up, stijltang en andere zeer belangrijke benodigdheden op school bij.
 
Het toepasselijke lint vond ik bij mijn favoriete stoffenwinkel in Ammerzoden.


Zeer blij met mijn nieuwe Brother.
 
 
 Het eindresultaat.
 


 
Morgen weer aan de slag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten