zondag 27 december 2015

Africa by Light

Het was een spannende dag voor de boefjes. Samen met hun vader, opa en oma bezochten ze vanmorgen het gekste dierenparkje van Nederland, De Oliemeulen in Tilburg. Dochterlief was hier ontzettend stoer en dapper. Ze durfde de poot van een vogelspin te aaien en had een rode rattenslang om haar nek.

Vanmiddag kwamen mijn zussen, zwagers, neefjes en nichtje op de koffie. Samen gingen we tegen de avond naar de Beekse Bergen. (Ons kleinste boefje bleef lekker bij opa en oma). Eerst aten we wat powerfood in de vorm van frietjes, zodat de kleintjes genoeg energie hadden om de wandeltocht te lopen. Langs de verlichte route stonden prachtige lichtobjecten. De tocht werd nog interessanter, omdat je in het donker af en toe een dierengeluid hoorde.














Dochterlief en haar grote nicht hadden veel plezier met de telefoon van grote nicht. De verlichte items werden vakkundig op de foto gezet en af en toe namen ze samen een selfie.


Zoonlief had genoeg praatjes in de draagzak (het bakkie) bij manlief op de rug.


De bovenstaande foto's zijn allemaal met mijn telefoon gemaakt. Ik had eindelijk mijn statief en oplader klaarstaan, toen ik er in het dierenpark achter kwam, dat ik een klepje op het toestel miste. Zonder dit klepje weigerde mijn camera dienst te doen en ik liep dus voor niets met deze spullen te sjouwen. Het mocht echter de pret niet drukken en ik moet bekennen, dat de telefoonfoto's nog zo slecht niet zijn. Dit evenement is echt een aanrader. Voor de kinderen ook heel speciaal in het donker. Ons neefje had het slimme plan om een zaklamp mee te nemen. Uiteindelijk hebben we hem tijdens de wandeling in het park niet nodig gehad, maar op de parkeerplaats kwam deze toch goed van pas.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten