zondag 28 juni 2015

Verrassing

Afgelopen woensdag werd mijn vader 70 jaar. Natuurlijk wilden we dit niet onopgemerkt voorbij laten gaan. In het geheim beraamden mijn zussen en ik een surpriseparty voor hem in onze tuin. We verstuurden digitale uitnodigingen, aangezien mijn vader vlug genoeg kaartjes e.d. bij anderen aan de muur opmerkt. Enkele weken geleden gingen we met alle kinderen, zwagers en zussen naar een fotostudio en maakten een prachtige foto van alle kleinkinderen. Na veel klikken met de camera, beloofde snoepjes en andere afleidingsmanoeuvres wist de fotografe een mooie foto te maken. Deze foto werd op canvas een cadeau. Mijn jongste zusje maakte nog een mooi tijdschrift met aangeleverde foto's en teksten. Alle boodschappen werden gisteren gedaan en de feesttent werd opgebouwd. Vanmiddag was het zover. Nietsvermoedend kwam de jarige aanrijden. De kleinkinderen  stonden hem al op te wachten.


Zodra hij de poort doorliep en om het hoekje keek, zag hij de familie zitten. De verrassing was groot.


De kleinkinderen gaven opa hun prachtige cadeau.



We aten taart met een afbeelding van de Rosmalense vlag (mijn vader is en blijft een Rosmalenaar in hart en nieren (al woont hij nu in Bergeijk).


De mannen stonden achter de barbecue.


De kinderen vermaakten zich eerst met de dierenplaatjes van een bekende supermarktketen, daarna met fietsen en heel veel spelletjes, waarbij de jongens de meisjes gingen aanvallen.



We kletsten met iedereen bij en genoten van het mooie weer. We hadden wederom een dierbare dag! Ik denk dat mijn vader ervan heeft genoten. Ik denk het eigenlijk alleen niet, ik weet het zeker en daar deden we het uiteindelijk voor.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten