zondag 15 februari 2015

Mijn hartsvrienden

Gisteren begon de dag spannend, maar eindigde met een geweldige verrassing. Tijdens de balletles bleek ik maar weer blij te zijn met mijn BHV-diploma.
Bij thuiskomst lagen er een paar prachtige Valentijncadeaus. Ik kreeg drie schitterende houten schilderijen van onze boefjes. Ze staan nu te pronken op schouw, maar we gaan er nog een héél mooi plekje in huis voor zoeken. Ik denk dat het de hal bij de voordeur gaat worden, aangezien we hier ook een nieuwe kapstok gaan maken en er nu foto's hangen van neefjes en nichtjes en één couveusefoto van onze oudste boef. Deze hal is duidelijk aan een metamorfose toe.
Niet alleen ik werd flink verwend, ook dochterlief kreeg erg leuke post. Ze was er maar wat trots op.



Terwijl de boefjes even boodschappen gingen doen, toverde ik een Valentijnslunch in elkaar. Eergisteren bakte ik hiervoor al een appeltaart.


Na de verjaardag van ons nu 24-jarige nichtje (ai, waar blijft de tijd) had manlief nog een verrassing in petto. Opa en oma gaven de boefjes eten en brachten ze naar bed. Wij vertrokken naar Amsterdam voor een diner en de voorstelling 'Hartsvrienden' in Carré. Wat een leuke voorstelling in een fantastisch theater!  Een prachtig begin van de voorjaarsvakantie!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten