zondag 4 oktober 2015

12 jaar feest

Manlief en ik hadden dit weekend wat te vieren. Vandaag zijn we precies 12 jaar samen! Gisteravond vierden we dit samen door naar Amsterdam te gaan en te genieten van de voorstelling 'Anne'. Het blijft een treurig verhaal, dat prachtig was vormgegeven. Op de dag zelf besloten we dit jubileum met onze drie boefjes te vieren. We gingen (net als heel veel anderen) een dagje naar de 'Wereld vol wonderen'.

 
We begonnen vroeg in de ochtend met het Carnavalfestival en de Droomvlucht. Bij de eerste konden we direct doorlopen, bij de tweede stond al een rij van 40 minuten. Na deze twee hoogtepunten doken we het sprookjesbos in. De boefjes keken op de eerste rij naar de voorstelling van Roodkapje en de Draak.

 
Daarna werden alle sprookjesfiguren uitvoerig bewonderd.





 
Voor kleine pluis was het de eerste keer in de Efteling. Ze keek haar ogen uit en viel halverwege het sprookjesbos als een ware Doornroosje in slaap.
 

 
 
 Natuurlijk namen we ook een kijkje in Ruigrijk. Dochterlief was (gelukkig) nog net geen 1.20 meter hoog, dus de achtbanen zaten er nog niet in. De nieuwe attractie 'De Baron' werd door de boefjes uitgebreid bekeken.



 
 Dit jaar komen we hier nog mee weg. Ik ben bang dat we er volgend jaar aan moeten geloven. Als het aan onze boevenzoon lag, ging hij er vandaag nog in. De Fata Morgana was echter al spannend genoeg voor hem. Dochterlief deed hier af en toe ook de handen nog even voor haar ogen. Nu maar hopen dat ze vanavond alleen maar fijne dromen van deze dag hebben.
De afgelopen 12 jaar waren fantastisch samen. We kenden soms verdrietige, maar gelukkig héél veel mooie momenten. Wat ben ik trots op mijn vier boeven en ik kan alleen maar zeggen, dat ik me verheug op de vele mooie jaren samen en de avonturen met onze boefjes!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten