zondag 30 maart 2014

Klussen

Vrijdagavond begon gezellig met een zussenavond. De afgelopen week maakte ik wat kleinigheidjes voor mijn drie zusjes. Allereerst haakte ik armbandjes naar dit patroon. Dochterlief stond graag model en wil er nu ook nog één voor haarzelf. Ook maakte ik drie hartvormige hangers van klei en trakteerde ze alvast op wat chocolade paaseitjes.


 
Rudolf (het hertenhoofd boven de haard) was na de kerstversiering en serpentines van carnaval toe aan nieuwe decoratie. Ik haakte voor hem nog een voorjaarsslinger. Later deze week zal ik de schouw in lentestemming brengen.
 
 
De rest van het weekend was het klussen geblazen. Manlief begon aan het schilderen van de zolderverdieping en ik begon aan het behangen van de muur voor de nieuwe slaapkamer van zoonlief.  


 
Vandaag vertrokken manlief en onze sprookjesprinses naar Utrecht voor de voorstelling 'Lang en gelukkig' van het Ro Theater. Ze volgde eerst een workshop, waarbij ze een dans uit de voorstelling aangeleerd kreeg. Daarna gingen ze naar de grote zaal om te genieten van deze geweldige voorstelling. Bij thuiskomst had ik nog een verrassing. De muren op de zolderverdieping waren inmiddels opgedroogd en ik kon aan de slag met het tweede behang voor dochterlief.
 
 
Gelukkig vond ze het prachtig en wil ze nu zo snel mogelijk in haar nieuwe kamer slapen.
 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten