woensdag 6 november 2013

Prijs

Enkele maanden geleden zag ik in het tijdschrift "Knippie" een winactie voor een boek, dat op mijn verlanglijstje stond. Ik trok de stoute schoenen aan en reageerde hierop. Na weken niets gehoord te hebben, dacht ik dat mijn kans verkeken was. Vandaag ontving ik echter een grote envelop met het boek "Kringloopgeluk" van Ingrid van Willenswaard. Ik had gewonnen!

 
Vandaag kreeg ik per post ook het boek "Haken en kleur" binnen van blogsters Haken en meer en Bij saar en mien. Er staan veel mooie projecten in, die ik zeker wil proberen. Eerst moet mijn deken af (nog 12 granny's te gaan, maar zoals het er nu naar uitziet, maak ik er wellicht nog eens 11 bij) Hij had eigenlijk vorige maand af moeten zijn, maar er komen nog steeds te veel leuke projecten tussendoor en niet te vergeten ... de boefjes!
 
 
De komende dagen feesten wij erop los. Beide boefjes zijn jarig (4 dagen na elkaar) en dat gaat zeker gevierd worden. Onze dochter wordt 4 jaar en ze zal de grote stap naar de basisschool maken. Ons kleinste boefje viert zijn eerste verjaardag, ook een hele mijlpaal. De eerste traktaties voor morgen staan in de koelkast, nog twee te gaan.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten